Informacje ogólne

Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie?

Zamówienie w sklepie SILVER.PL możemy złożyć poprzez dodanie wybranego produktu, czy produktów do koszyka. Jeżeli już mamy wszystko co nas interesuje w koszyku przechodzimy do realizacji zamówienia, czyli “do kasy”. Wpisujemy tam wszystkie niezbędne dane adresowe, a następnie wybieramy rodzaj interesującej nas formy przesyłki jak i formy zapłaty za zamówienie. Polecamy wybór szybkiej formy płatności jaką są “Przelewy24”. Następnie zostało nam tylko sfinalizowanie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku “Kupuję i płacę” i gotowe!

Czy można wycofać się ze złożonego zamówienia?

Oczywiście! Jeżeli z jakiegokolwiek powodu chciałbyś zrezygnować z zamówienia które jeszcze nie zostało wysłane – masz taką możliwość! W celu anulacji skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@silver.pl

Jakich materiałów używamy w swojej biżuterii?

Do wykonania naszych projektów używamy najwyższej jakości materiałów. Głównie tworzymy biżuterię ze srebra najwyższej próby 925 w połączeniu z naturalnymi kamieniami oraz kryształami znanej na całym świecie marki SWAROVSKI.

Czy niezbędne jest posiadanie konta do złożenia zamówienia?

Nie wymagamy założenia konta w naszym serwisie aby złożyć zamówienia. Jednak jeżeli nie jesteś zarejestrowanym klientem masz możliwość założenia stałego konta podczas składania zamówienia co znacznie przyspiesza cały proces rejestracji.

Czy zakupy w serwisie są bezpieczne?

Oczywiście, że tak! Nasza strona jest chroniona specjalnym certyfikatem SSL. Wszelkie Państwa dane podane przy składaniu zamówienia są jedynie wykorzystywane do realizacji zamówień i są odpowiednio chronione. Przesyłki są zawsze ubezpieczone i absolutnie o nic nie muszą się Państwo martwić.

Płatność i wysyłka

Jakie formy płatności akceptujemy w naszym sklepie?

W naszym serwisie SILVER.PL oferujemy następujące formy płatności:

  • Za pobraniem – zapłata następuje bezpośrednio u kuriera dostarczającego przesyłkę (również możliwa płatność kartą!)
  • Płatność z góry poprzez serwis transakcyjny Przelewy24 (natychmiastowa płatność)
  • Płatność z góry bezpośrednio na nasze konto bankowe

Nasz dane do wpłaty bezpośredniej: (mBank)

NICOENT , Południowa 8, 95-100 Rosanów
13 1140 2004 0000 3602 7638 9986

Jakim przewoźnikiem wysyłamy nasze zamówienia?

Zamówienia wysyłam poprzez firmę kurierską DPD bądź naszą Pocztę Polską.
Oferujemy dwie formy wysyłek : płatne z góry , bądź za pobraniem.
Za pobraniem wysyłamy zamówienia jedynie poprzez firmę kurierską DPD.

Ile zajmuje nam przygotowanie paczki do wysłania?

Wszystkie zamówienia wysyłamy w najszybszym możliwym terminie. Zazwyczaj maksymalnie w ciągu najbliższych 48h od złożenia zamówienia. Gdyby nasza realizacja miała się przedłużyć i zająć nam więcej czasu niż 3 dni robocze – skontaktujemy się z Tobą! Dlatego też zawsze prosimy o podanie adresu e-mail bądź najlepiej numeru kontaktowego przy składaniu zamówienia.

Czy jest możliwa wysyłka zamówienia zagranicę?

Jak najbardziej tak! Zamówienia głównie realizujemy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, ale w razie potrzeby możemy wysłać paczkę w dowolne miejsce na Świecie. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@silver.pl

Czy mogę odesłać otrzymane zamówienie i ile mam na to czasu?

Każdy zakup w sklepie SILVER.PL podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny.
W celu odstąpienia od umowy, należy poinformować biuro obsługi sklepu o chęci odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres biuro@silver.pl lub przesłać drogą pocztową na nasz adres.

Zakupiony produkt/produkty należy odesłać wraz z paragonem (lub innym dowodem zakupu) na adres:
SILVER
Południowa 8
95-100 Rosanów

Zachęcamy do skorzystania z formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem:

pdf Formularz odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.

Pielęgnacja biżuterii

Jak użytkować biżuterię na co dzień?
  • Podczas toalety lub makijażu nie stosuj kremów, perfum, dezodorantów lub innych kosmetyków bezpośrednio na biżuterię
  • Całkowicie niedozwolone jest kontaktowanie biżuterii z silnymi detergentami, takimi jak wybielacze, odkamieniacze i inne
  • Kosmetyki i detergenty zawierające silne substancje czynne, mogą niszczyć powłokę kamieni, srebra lub złota, prowadząc do matowienia lub trwałej zmiany koloru.
  • Zdejmij biżuterię podczas porządkowania oraz innych prac domowych – unikniesz przypadkowego zniszczenia
Czy mogę uprawiać sport nosząc biżuterię?

Nie uprawiaj sportu w biżuterii – jest wtedy szczególnie narażona na zniszczenie lub zerwanie. Zdejmij biżuterię przed wejściem do basenu! – chlor jest bardzo aktywnym pierwiastkiem chemicznym, który wchodzi w reakcje z metalami i powoduje ich utlenianie. Szlachetne stopy złota i srebra zawsze zawierają domieszki innych metali, po kontakcie z chlorem następuje osłabienie ich struktury wtedy łańcuszki i bransoletki staja się bardziej podatne na zerwanie

Jak najlepiej przechowywać zakupioną biżuterię?

Aby uniknąć porysowania lub oksydowania/zmiany koloru biżuterii przechowuj ją w oryginalnym opakowaniu, bądź specjalnym zamykanym kuferku. Bardzo dobrym , tanim sposobem na przechowanie biżuterii jest również zamykanie jej w zwykłym foliowym woreczku foliowym i pozostawienie jej w szafce bez ciągłego dostępu do światła.

Czy srebrna biżuteria zmienia swój kolor?

Srebro próby 925 ulega procesowi oksydacji – innymi słowy z biegiem czasu matowieje. Aby odpowiednio zadbać o srebrną biżuterię należy unikać pozostawiania jej w wilgotnych miejscach oraz przechowywać ją w szczelnych szkatułkach lub papierowych pudełkach. Wilgoć negatywnie wpływa na srebro i powoduje jego żółknięcie. Pozłacane srebro staraj się natomiast chronić przed kosmetykami i wodą. Złocenie naturalnie z biegiem czasu zniknie, jednak stosując się do ogólnych zasad dbania o biżuterię można spowolnić ten proces. Warto pamiętać również o czyszczeniu swojej srebrnej biżuterii.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.